Witaj. Jestem inteligentnym robotem, z którym możesz porozmawiać. Powiedz, gdzie szukasz mieszkania.

Chat

Arkady Wrocławskie „otwarte na rodziny”

Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami oraz nowy claim: „otwarte na rodziny”.

Na materiałach promocyjnych Arkad Wrocławskich pojawiły się zauważalne zmiany. Informacyjne do tej pory grafiki zastąpiła spójna pod względem kreacji linia inspirowana kolorowankami. Kolorem dominującym pozostaje charakterystyczny dla Arkad Wrocławskich pomarańczowy. Merytoryczne wypełnienie każdej kolorowanki będzie korespondowało z konkretną akcją marketingową. Dzięki połączeniu rodzinnej strategii z wyraźną, kojarzącą się z zabawą linią graficzną, Arkady Wrocławskie chcą zaistnieć w świadomości klientów jako galeria, w której „zakupy to zabawa”.