
O nas
Jesteśmy jednym z największych deweloperów w naszym kraju – w przeciągu ponad 15 lat działalności wybudowaliśmy blisko 17 tys. lokali w sześciu miastach Polski. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów dostarczamy naszym klientom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
Naszą misją jest tworzenie wygodnych miejsc do życia – budujemy funkcjonalne mieszkania na bezpiecznych osiedlach, zlokalizowanych blisko terenów zielonych, dla wszystkich grup nabywców na rynku.
Najwyższe standardy
Wiemy, jak ważną decyzją jest zakup wymarzonego mieszkania, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli spokojni o zainwestowane pieniądze.
Stabilne zaplecze finansowe i wybór sprawdzonych wykonawców umożliwiają sprawną realizację naszych projektów. Dbamy o terminowe odbiory lokali, najwyższą jakość obsługi, ale także przejrzystość i przystępność całego procesu nabycia nieruchomości.
Czołowy polski deweloper
Wieloletnie doświadczenie na rynku nieruchomości oraz liczne, udane realizacje pozwoliły nam na zbudowanie ugruntowanej pozycji wśród konkurencji.
Aktywny inwestor
Od 2007 r. jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Budujemy dla rodzin
Mieszkanie to inwestycja w przyszłość - miejsce, w którym tworzymy dom i rodzinę. Nasze lokale odpowiadają na potrzeby nawet najbardziej wymagających nabywców.
Najlepsze lokalizacje
Kładziemy nacisk na funkcjonalne projekty w otoczeniu zielonych przestrzeni, które podnoszą komfort codziennego życia.
Inicjatywy społeczne i kulturalne
Wspieramy akcję ratowania Odry...
Po katastrofie ekologicznej do jakiej doszło wiosną tego roku i olbrzymim zaangażowaniu...
Zapraszamy na wystawę Grand Press Photo 2022...
Do 19 grudnia w naszym warszawskim biurowcu Wola Retro można oglądać wystawę najlepszych...
Dołączamy do świątecznej akcji ALL4Kids Christmas Gift...
Święta Bożego Narodzenia kojarzą się z rodzinną atmosferą i obdarowywaniem najbliższych...
Zadrzewiamy miasta z Dotlenieni.org ...
Dzięki wspólnemu wysiłkowi dzieci i wolontariuszy z naszej firmy, wrocławskie przedszkole...
Emocja i kolor – zapraszamy na wystawę prac Katarzyny...
Malarstwo Katarzyny Banaś można scharakteryzować w wielkim skrócie dwoma słowami:...
Podziel się książką w ramach akcji „Zaczytana Biblioteka”!...
Masz zalegające książki na półkach? Możesz zrobić z nich dobry użytek! W dniach...
Natura zaklęta w rzeźbie: wystawa prac Marthy Mulawy...
Od 9 sierpnia w lobby naszego biurowca można podziwiać rzeźby Marthy Mulawy, krakowskiej...
Wystawa Artura Szołdry w Woli Retro...
Do 15 czerwca w lobby naszego warszawskiego biurowca Wola Retro można oglądać wystawę...
Zarząd
Zgodnie ze Statutem Spółki Zarząd może się składać z 1 do 7 osób i jest powoływany przez Radę Nadzorczą.
Andrzej Oślizło
Prezes Zarządu
Andrzej Oślizło jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach (kierunek Ekonomia) oraz Politechniki Śląskiej w Gliwicach (kierunek Informatyka). Ukończył także studia MBA na European University w Montreux w Szwajcarii.
Od ponad 25 lat zarządza przedsięwzięciami biznesowymi w Polsce i na rynkach zagranicznych. Specjalizuje się w zarządzaniu przedsiębiorstwem, inwestycjach, fuzjach i przejęciach, a także strategiach, w szczególności ekspansji zagranicznej. W swojej karierze z sukcesem pełnił funkcję prezesa i członka zarządu spółek z branż: ICT, TSL, lotniczej, finansów i bankowości (m.in. Schenker Sp. z o.o., LOT S.A., Aviva S.A., Expander Advisors Sp. z o.o., Burietta Sp. z o.o. – Grupa Inelo). Jego doświadczenie zawodowe obejmuje także współpracę z funduszami Private Equity, m.in. Trinity Management i Innova Capital, z ramienia których pełnił funkcje nadzorcze i zarządcze w organach spółek portfelowych, a także odpowiadał za wzrost ich wartości i wyjścia kapitałowe.
Mariusz Poławski
Wiceprezes Zarządu
Mariusz Poławski jest absolwentem magisterskich studiów menedżerskich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również kursy dotyczące ekonomiki projektów, zarządzania, psychologii przywództwa i nadzoru właścicielskiego.
Posiada blisko 20-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Od 2003 roku związany był z grupą kapitałową Marvipol, pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego, dyrektora operacyjnego, członka zarządu oraz wiceprezesa zarządu. Przez 7 lat odpowiadał przede wszystkim za sektor mieszkaniowy i magazynowy, w tym m.in. za szeroko pojętą realizację i komercjalizację projektów deweloperskich.
Paweł Ruszczak
Wiceprezes Zarządu
Paweł Ruszczak jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z branżą deweloperską związany od 15 lat.
Piastował m.in. funkcje członka zarządu i dyrektora finansowego Grupy Archicom oraz dyrektora finansowego Orco Poland Sp. z o.o., polskiej spółki Orco Property Group SA. Wcześniej pracował w sektorze bankowym dla takich podmiotów jak AmerBank Polska oraz Raiffeisen Bank Polska SA.
Rada nadzorcza
Organem nadzorującym jest Rada Nadzorcza składająca się zgodnie ze Statutem Spółkiz 5 do 7 osób wybieranych przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy.
Jacek Osowski
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Jacek Osowski w 2001 roku ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie uzyskując dyplom magistra. W latach 2005-2006 uzyskał tytuł MBA na Uniwersytecie Warszawskim i University of Illinois. Ponadto Jacek Osowski posiada następujące uprawnienia: licencja doradcy inwestycyjnego, licencja CFA oraz uzyskał wpis na listę Biegłych Rewidentów nr 11072.
Jacek Osowski zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując: w latach 2001-2003 pracował jako doradca inwestycyjny w Millennium Dom Maklerski S.A., w latach 2003-2004 pełnił funkcję analitykę w TP Invest, następnie w latach 2004-2007 zastępca dyrektora, kierownik, doradca inwestycyjny w PZU Asset Management S.A./ PZU Życie S.A.W latach 2007-2008 jako Wiceprezes Zarządu IPOPEMA TFI S.A. W latach 2008-2009 Zastępca Dyrektora Biura Skarbnika w PZU S.A./PZU Życie S.A. W latach 2009-2011 Wiceprezes Zarządu, CIO, Dyrektor w PZU Asset Management S.A. Ponadto w przeszłości zasiadał jako Wiceprezes Zarządu w Famur S.A. oraz jako członek rad nadzorczych spółek publicznych i niepublicznych. Aktualnie członek nadzorczych innych spółek: Członek Rad Nadzorczych: Tarczyński S.A., Selvita S.A.i Przewodniczący Rady Nadzorczej Ferrero S.A.
Filip Gorczyca
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Członek Zarządu Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych. Członek Rad Nadzorczych spółek: CCC, Ferro oraz Artifex Mundi. Przewodniczący Komitetu Audytu CCC oraz Członek Komitetów Audytu Ferro i Artifex Mundi. W latach 2020-2021 Członek Rady Nadzorczej Protektor, a w latach 2017-2019 Przewodniczący Rady Nadzorczej i Członek Komitetu Audytu Money Makers TFI.
W latach 2020-2021 Członek Zarządu Luma Holding. W latach 2017-2019 Wiceprezes Zarządu i CFO Alior Banku. Wcześniej, w latach 2016-2017, pełnił funkcję Senior Investment Director w Grupie Medicover, gdzie odpowiadał m.in. za pierwszą ofertę publiczną akcji zakończoną debiutem na Giełdzie w Sztokholmie. W latach 2004-2016 był związany z międzynarodową firmą doradczą PwC, gdzie od 2011 r., jako Wicedyrektor, odpowiadał za usługi w zakresie rynków kapitałowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jest absolwentem programów menedżerskich na Harvard Business School i Singularity University oraz kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta oraz certyfikat ACCA (FCCA).
Piotr Borowiec
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Odbył kursy i szkolenia w zakresie m.in.: zasad przywództwa w oparciu o założenia programowe dr. Johna C. Maxwella (2022 r.), informacji niejawnych (2019 r.), zdobywania informacji metodami białego wywiadu (KSAP, 2018 r.), praktycznego stosowania zasad i przepisów z zakresu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem (2018 r.), zaawansowanego wyszukiwania informacji (KSAP, 2017 r.), dyscypliny finansów publicznych (2016 r.).
Od lipca 2020 r. związany z bankiem PEKAO S.A. Początkowo na stanowisku Dyrektora Biura Wolontariatu i Kultury Korporacyjnej oraz Prezesa Zarządu Fundacji Banku PEKAO S.A., następnie Dyrektora Departamentu Jakości, a obecnie Dyrektora ds. Kluczowych Projektów w Pionie Zasobów Ludzkich. Od 2021 roku jest Przewodniczącym Rady Fundacji Banku PEKAO S.A.
W latach 2020-2019 pracował w PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. pełniąc funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, w Ministerstwie Aktywów Państwowych na stanowisku Zastępcy Dyrektora Departamentu Kontroli i Audytu oraz w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów jako Doradca Wiceprezesa Rady Ministrów. Wcześniej w trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma wydawnictwami prasowymi, prowadził działalność gospodarczą z zakresu dziennikarstwa i public relations, a także pracował w administracji samorządowej m.in. na stanowiskach doradczych i kierowniczych.
Piotr Kaczmarek
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Piotr Kaczmarek- absolwent Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, kierunek filologia germańska. Posiada tytuł CFA oraz licencję maklera papierów wartościowych.
Od początku kariery zawodowej związany z rynkiem kapitałowym. Ma 19 lat doświadczenia w analizie i wycenie instrumentów finansowych. Zarządzał portfelami akcji dwóch największych funduszy emerytalnych w Polsce: ING OFE i Aviva OFE. Jest współautorem pierwszych na rynku funduszy emerytalnych, wzorcowych „Zasad Ładu Korporacyjnego”.
Początkowo pracował jako makler papierów wartościowych w Domu Maklerskim BMT S.A. (1994-1995), oraz w Banku Handlowym w Warszawie (1997-1998), a następnie jako dealer rynku kapitałowego w Banku Amerykańskim w Polsce S.A. (1999-2000). W latach 2000-2008 związany z ING Nationale-Nederlanden Polska Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., gdzie pracował kolejno jako analityk akcji, zarządzający portfelem akcji, dyrektor inwestycyjny ds. akcji. W 2006 r. został powołany na członka Zarządu Towarzystwa oraz objął stanowisko dyrektora departamentu inwestycyjnego. W latach 2009-2010 był zatrudniony na stanowisku zarządzającego w Skarbiec TFI S.A. Od 2011r. do maja 2016r. pracował w Aviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne BZWBK S.A. zajmując kolejno stanowiska starszego analityka i zarządzającego portfelem akcji.
Od 2016 r. do marca 2018 r. pełnił funkcję członka rady nadzorczej i przewodniczącego komitetu audytu w ROBYG S.A.
Obecnie pełni funkcję członka rad nadzorczych w spółkach publicznych: Grupa KĘTY S.A., FERRO S.A., ERBUD S.A., HARPER HYGIENICS S.A.
Robert Pietryszyn
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Ukończył prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, oraz MBA na Akademii Ekonomicznej w Wrocławiu.
Doświadczony menedżer, przedsiębiorca. Karierę rozpoczynał w butiku inwestycyjnym Profes. W latach 2006-2008 związany z Grupą KGHM, następnie do 2011 roku prowadził działalność consultingową. Od 2011 roku odpowiedzialny za największą inwestycję w powojennej historii Wrocławia.
W 2016 roku powołany na członka zarządu PZU S.A. oraz PZU Życie S.A., od maja 2016 Prezes Grupy Lotos.
Współtwórca oraz Partner Grupy R4S Consulting.
Wykładowca zarzadzania strategicznego, Członek wielu Rada Nadzorczych.
Pasjonat biegania, roweru szosowego oraz skitouringu.
Piotr Pinior
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Dr hab. Piotr Pinior, prof. UŚ.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach (1999), doktor nauk prawnych (2003) doktor habilitowany nauk prawnych (2013), profesor nauk społecznych w dyscyplinie nauki prawne (1.12.2021)
Dyrektor Instytutu Nauk Prawnych Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Prodziekan Wydziału Prawa i Administracji ds. badań naukowych (od 1.10.2019), członek Zespołu Badawczego
Prawa Gospodarczego i Handlowego. Wcześniej pełnił funkcję Prodziekana Wydziału Prawa i Administracji ds. studiów niestacjonarnych (1.9.2016 – 30.09.2019) oraz Kierownika Katedry Prawa Gospodarczego i Handlowego (1.10.2016 – 30.9.2019).
Autor ponad stu publikacji krajowych i zagranicznych z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego i handlowego, w szczególności z problematyki prawa spółek, współautor komentarza do kodeksu spółek handlowych, kodeksu
cywilnego, ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Członek Komisji ds. Reformy Nadzoru Właścicielskiego – Przewodniczący Zespołu ds. Reformy Prawa Handlowego w Ministerstwie Aktywów Państwowych (2020).
Michał Hulbój
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Pan Michał Hulbój jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość. Posiada licencję maklera papierów wartościowych i uzyskał pozytywny wynik dwóch egzaminów w programie CFA. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako uczestnik szkolenia kadr menedżerskich w Banku Millennium, następnie jako analityk akcji w Millennium Domu Maklerskim, PTE PZU oraz AIG PTE.
W latach 2008 – 2010 pracował na stanowisku zarządzającego portfelem akcji w PTE PZU. Pod koniec 2010 roku został dyrektorem Zespołu Zarządzania Produktami Akcyjnymi w Skarbiec TFI.
Rok 2012 spędził w Erste Securities Polska na stanowisku dyrektora Departamentu Analiz. Od lutego 2013 roku objął stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora Biura Zarządzania Aktywami w Forum TFI. W latach 2014 – 2018 pełnił funkcję prezesa w Cresco Sp. z o.o. Zasiadał w Radach Nadzorczych następujących spółek: Develia S.A., Trakcja S.A., AB Kauno Tiltai, Nowa Gala S.A., Herkules S.A.
Obecnie zasiada w Radach Nadzorczych spółek: AC S.A., EMC Instytut Medyczny S.A., Libet S.A., Orzeł Biały S.A. oraz Onde S.A.
W Spółce funkcjonują w ramach Rady Nadzorczej Komitet Audytu oraz Komitet Nominacji i Wynagrodzeń.
Akcjonariat
Akcjonariusze DEVELIA S.A. posiadający powyżej 5% akcji Spółki.
Stan na 2023-07-25 (zgodnie z wiedzą posiadaną przez Emitenta).
Kapitał zakładowy: 447 558 311,00 zł
447 558 311
Liczba udziałów (szt.)- Otwarty Fundusz Emerytalny PZU „Złota Jesień”
- Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny
- Allianz Polska Otwarty Fundusz Emerytalny
- Generali Otwarty Fundusz Emerytalny
- PKO BP BANKOWY Otwarty Fundusz Emerytalny
- Inni akcjonariusze
Statuty i regulaminy
Pliki do pobrania:
Kariera
W DEVELII wartością są przede wszystkim ludzie. Wiemy, że zgrany i wyspecjalizowany zespół potrafi tworzyć rzeczy wyjątkowe.
Doceniamy talenty i inwestujemy w nie. Jako jeden z wiodących deweloperów w Polsce zapewniamy stabilne zatrudnienie z dużymi możliwościami rozwoju. Stwarzamy warunki do doskonalenia umiejętności w oparciu o najlepsze wzorce. Rozwijamy się dzięki ludziom, a oni rozwijają się dzięki nam.
Aktualnośći
IV etap inwestycji City Vibe już w sprzedaży...
Miło nam poinformować, że zainaugurowaliśmy sprzedaż mieszkań IV etapu inwestycji...
Zapraszamy na Dzień Otwarty na osiedlu Aleje Praskie...
W sobotę, 28 października, w godzinach od 10:00 do 15:00 serdecznie zapraszamy na...
Dzień Otwarty na osiedlu Grzegórzecka 77!...
W sobotę, 14 października, zapraszamy na Dzień Otwarty w naszej krakowskiej inwestycji...
Nowa droga i ścieżka pieszo-rowerowa przy inwestycji...
Wraz z realizacją inwestycji Orawska Vita rozbudowujemy infrastrukturę drogową wrocławskiego...
Wybudujemy drogi na Ujeścisku ...
Miło nam poinformować, że wybudujemy nową drogę łączącą ul. Przemyską z Wadowicką,...
Start budowy Ursynów #22...
Rozpoczęliśmy prace budowlane projektu Ursynów #22, który realizujemy wspólnie...
Ruszyła budowa Ogrodów Wojszyce...
Rozpoczęliśmy prace budowlane na osiedlu Ogrody Wojszyce, które realizujemy na granicy...
Przejęliśmy polskie spółki Nexity...
Sfinalizowaliśmy umowę dotyczącą nabycia 100% udziałów polskich spółek zależnych...
Administratorem danych osobowych jest DEVELIA S. A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 2-4, 53-333 Wrocław, KRS: 0000253077. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu obsługi przesłanego zapytania w związku z interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Pozostałe informacje dostępne są w Polityce prywatności.
1 Dane osobowe osób wyrażających zgodę na otrzymywanie treści marketingowych są przetwarzane w celu przesyłania informacji dotyczących oferty Grupy DEVELIA lub jej partnerów biznesowych telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. Wyrażoną zgodę może Pani/Pan wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
