O nas
Jesteśmy jednym z największych deweloperów w naszym kraju – w przeciągu ponad 16 lat działalności wybudowaliśmy blisko 20 tys. lokali w siedmiu miastach Polski. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów dostarczamy naszym klientom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
Naszą misją jest tworzenie wygodnych miejsc do życia – budujemy funkcjonalne mieszkania na bezpiecznych osiedlach, zlokalizowanych blisko terenów zielonych, dla wszystkich grup nabywców na rynku.
Najwyższe standardy
Wiemy, jak ważną decyzją jest zakup wymarzonego mieszkania, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli spokojni o zainwestowane pieniądze.
Stabilne zaplecze finansowe i wybór sprawdzonych wykonawców umożliwiają sprawną realizację naszych projektów. Dbamy o terminowe odbiory lokali, najwyższą jakość obsługi, ale także przejrzystość i przystępność całego procesu nabycia nieruchomości.
Inicjatywy
Dołączamy do ALL4Kids Charity Race 2024...
W tym roku już po raz kolejny bierzemy udział w ALL4Kids Charity Race, w ramach którego...
Obchody Dnia Ziemi 2024...
Wiemy, jak ważna jest troska o środowisko naturalne i zrównoważony rozwój. W tym...
Jesienne sadzenie mikrolasu w Krakowie...
Wspierając inicjatywy ekologiczne, wzięliśmy udział w sadzeniu mikrolasu w przy...
Wspieramy akcję ratowania Odry...
Po katastrofie ekologicznej do jakiej doszło wiosną tego roku i olbrzymim zaangażowaniu...
Zapraszamy na wystawę Grand Press Photo 2022...
Do 19 grudnia w naszym warszawskim biurowcu Wola Retro można oglądać wystawę najlepszych...
Dołączamy do świątecznej akcji ALL4Kids Christmas Gift...
Święta Bożego Narodzenia kojarzą się z rodzinną atmosferą i obdarowywaniem najbliższych...
Zadrzewiamy miasta z Dotlenieni.org ...
Dzięki wspólnemu wysiłkowi dzieci i wolontariuszy z naszej firmy, wrocławskie przedszkole...
Emocja i kolor – zapraszamy na wystawę prac Katarzyny...
Malarstwo Katarzyny Banaś można scharakteryzować w wielkim skrócie dwoma słowami:...
Develia w liczbach.
Poznaj nas bliżej.
Czołowy polski deweloper
Wieloletnie doświadczenie na rynku nieruchomości oraz liczne, udane realizacje pozwoliły nam na zbudowanie ugruntowanej pozycji wśród konkurencji.
Aktywny inwestor
Od 2007 r. jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Budujemy dla rodzin
Mieszkanie to inwestycja w przyszłość - miejsce, w którym tworzymy dom i rodzinę. Nasze lokale odpowiadają na potrzeby nawet najbardziej wymagających nabywców.
Najlepsze lokalizacje
Kładziemy nacisk na funkcjonalne projekty w otoczeniu zielonych przestrzeni, które podnoszą komfort codziennego życia.
Zarząd
Zgodnie ze Statutem Spółki Zarząd może się składać z 1 do 7 osób i jest powoływany przez Radę Nadzorczą.
Andrzej Oślizło
Prezes Zarządu
Andrzej Oślizło jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach (kierunek Ekonomia) oraz Politechniki Śląskiej w Gliwicach (kierunek Informatyka). Ukończył także studia MBA na European University w Montreux w Szwajcarii.
Od ponad 25 lat zarządza przedsięwzięciami biznesowymi w Polsce i na rynkach zagranicznych. Specjalizuje się w zarządzaniu przedsiębiorstwem, inwestycjach, fuzjach i przejęciach, a także strategiach, w szczególności ekspansji zagranicznej. W swojej karierze z sukcesem pełnił funkcję prezesa i członka zarządu spółek z branż: ICT, TSL, lotniczej, finansów i bankowości (m.in. Schenker Sp. z o.o., LOT S.A., Aviva S.A., Expander Advisors Sp. z o.o., Burietta Sp. z o.o. – Grupa Inelo). Jego doświadczenie zawodowe obejmuje także współpracę z funduszami Private Equity, m.in. Trinity Management i Innova Capital, z ramienia których pełnił funkcje nadzorcze i zarządcze w organach spółek portfelowych, a także odpowiadał za wzrost ich wartości i wyjścia kapitałowe.
Mariusz Poławski
Wiceprezes Zarządu
Mariusz Poławski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek Zarządzanie). Ukończył Akademię Przywództwa w szkole biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studia podyplomowe Blockchain – biznes, prawo, technologia na SGH.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Przez 17 lat był związany z grupą kapitałową Marvipol, pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego, dyrektora operacyjnego, członka zarządu oraz wiceprezesa zarządu. Od 2021 r. jest wiceprezesem zarządu Develii odpowiedzialnym za zakup gruntów oraz realizację inwestycji mieszkaniowych. W 2024 r. wybrany na członka zarządu warszawskiego i wrocławskiego oddziału PZFD.
Paweł Ruszczak
Wiceprezes Zarządu
Paweł Ruszczak jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z branżą deweloperską związany od 15 lat.
Piastował m.in. funkcje członka zarządu i dyrektora finansowego Grupy Archicom oraz dyrektora finansowego Orco Poland Sp. z o.o., polskiej spółki Orco Property Group SA. Wcześniej pracował w sektorze bankowym dla takich podmiotów jak AmerBank Polska oraz Raiffeisen Bank Polska SA.
Rada nadzorcza
Organem nadzorującym jest Rada Nadzorcza składająca się zgodnie ze Statutem Spółkiz 5 do 7 osób wybieranych przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy.
Jacek Osowski
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Jacek Osowski w 2001 roku ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie uzyskując dyplom magistra. W latach 2005-2006 uzyskał tytuł MBA na Uniwersytecie Warszawskim i University of Illinois. Ponadto Jacek Osowski posiada następujące uprawnienia: licencja doradcy inwestycyjnego, licencja CFA oraz uzyskał wpis na listę Biegłych Rewidentów nr 11072.
Jacek Osowski zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując: w latach 2001-2003 pracował jako doradca inwestycyjny w Millennium Dom Maklerski S.A., w latach 2003-2004 pełnił funkcję analitykę w TP Invest, następnie w latach 2004-2007 zastępca dyrektora, kierownik, doradca inwestycyjny w PZU Asset Management S.A./ PZU Życie S.A.W latach 2007-2008 jako Wiceprezes Zarządu IPOPEMA TFI S.A. W latach 2008-2009 Zastępca Dyrektora Biura Skarbnika w PZU S.A./PZU Życie S.A. W latach 2009-2011 Wiceprezes Zarządu, CIO, Dyrektor w PZU Asset Management S.A. Ponadto w przeszłości zasiadał jako Wiceprezes Zarządu w Famur S.A. oraz jako członek rad nadzorczych spółek publicznych i niepublicznych. Aktualnie członek nadzorczych innych spółek: Członek Rad Nadzorczych: Tarczyński S.A., Selvita S.A.i Przewodniczący Rady Nadzorczej Ferrero S.A.
Filip Gorczyca
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Członek Zarządu Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych. Członek Rad Nadzorczych spółek: CCC, Ferro oraz Artifex Mundi. Przewodniczący Komitetu Audytu CCC oraz Członek Komitetów Audytu Ferro i Artifex Mundi. W latach 2020-2021 Członek Rady Nadzorczej Protektor, a w latach 2017-2019 Przewodniczący Rady Nadzorczej i Członek Komitetu Audytu Money Makers TFI.
W latach 2020-2021 Członek Zarządu Luma Holding. W latach 2017-2019 Wiceprezes Zarządu i CFO Alior Banku. Wcześniej, w latach 2016-2017, pełnił funkcję Senior Investment Director w Grupie Medicover, gdzie odpowiadał m.in. za pierwszą ofertę publiczną akcji zakończoną debiutem na Giełdzie w Sztokholmie. W latach 2004-2016 był związany z międzynarodową firmą doradczą PwC, gdzie od 2011 r., jako Wicedyrektor, odpowiadał za usługi w zakresie rynków kapitałowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jest absolwentem programów menedżerskich na Harvard Business School i Singularity University oraz kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta oraz certyfikat ACCA (FCCA).
Robert Wąchała
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Robert Wąchała
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie i studiów podyplomowych SGH w Warszawie.
Przez 23 lata był związany z organem nadzoru nad rynkiem kapitałowym, w którym przez 15 lat kierował kolejno pracami kilku departamentów. Jako dyrektor sprawował nadzór m.in. nad obrotem giełdowym w zakresie wykrywanie przestępstw manipulacji i wykorzystania informacji poufnych, wykonywaniem przez spółki giełdowe obowiązków informacyjnych, wykonywaniem przez inwestorów obowiązków notyfikacyjnych o transakcjach i znacznych pakietach akcji oraz przestrzeganiem przez inwestorów przepisów o przejęciach spółek giełdowych. Był również odpowiedzialny m.in. za sprawowanie kontroli i nadzoru nad spółkami infrastruktury rynku kapitałowego, tj. spółkami z grupy GPW i grupy KDPW.
W trakcie pracy zawodowej pełnił funkcje Sekretarza Komisji Egzaminacyjnej dla Doradców Inwestycyjnych. Członka Komisji Egzaminacyjnej dla Maklerów Papierów Wartościowych oraz Członka Komitetu Indeksów Giełdowych.
Obecnie jest Wiceprezesem Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowy, członkiem kilku rad nadzorczych oraz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą w zakresie doradztwa rynku kapitałowego.
Piotr Kaczmarek
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Piotr Kaczmarek- absolwent Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, kierunek filologia germańska. Posiada tytuł CFA oraz licencję maklera papierów wartościowych.
Od początku kariery zawodowej związany z rynkiem kapitałowym. Ma 19 lat doświadczenia w analizie i wycenie instrumentów finansowych. Zarządzał portfelami akcji dwóch największych funduszy emerytalnych w Polsce: ING OFE i Aviva OFE. Jest współautorem pierwszych na rynku funduszy emerytalnych, wzorcowych „Zasad Ładu Korporacyjnego”.
Początkowo pracował jako makler papierów wartościowych w Domu Maklerskim BMT S.A. (1994-1995), oraz w Banku Handlowym w Warszawie (1997-1998), a następnie jako dealer rynku kapitałowego w Banku Amerykańskim w Polsce S.A. (1999-2000). W latach 2000-2008 związany z ING Nationale-Nederlanden Polska Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., gdzie pracował kolejno jako analityk akcji, zarządzający portfelem akcji, dyrektor inwestycyjny ds. akcji. W 2006 r. został powołany na członka Zarządu Towarzystwa oraz objął stanowisko dyrektora departamentu inwestycyjnego. W latach 2009-2010 był zatrudniony na stanowisku zarządzającego w Skarbiec TFI S.A. Od 2011r. do maja 2016r. pracował w Aviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne BZWBK S.A. zajmując kolejno stanowiska starszego analityka i zarządzającego portfelem akcji.
Od 2016 r. do marca 2018 r. pełnił funkcję członka rady nadzorczej i przewodniczącego komitetu audytu w ROBYG S.A.
Obecnie pełni funkcję członka rad nadzorczych w spółkach publicznych: Grupa KĘTY S.A., FERRO S.A., ERBUD S.A., HARPER HYGIENICS S.A.
Robert Pietryszyn
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Ukończył prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, oraz MBA na Akademii Ekonomicznej w Wrocławiu.
Doświadczony menedżer, przedsiębiorca. Karierę rozpoczynał w butiku inwestycyjnym Profes. W latach 2006-2008 związany z Grupą KGHM, następnie do 2011 roku prowadził działalność consultingową. Od 2011 roku odpowiedzialny za największą inwestycję w powojennej historii Wrocławia.
W 2016 roku powołany na członka zarządu PZU S.A. oraz PZU Życie S.A., od maja 2016 Prezes Grupy Lotos.
Współtwórca oraz Partner Grupy R4S Consulting.
Wykładowca zarzadzania strategicznego, Członek wielu Rada Nadzorczych.
Pasjonat biegania, roweru szosowego oraz skitouringu.
Adam Chabior
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Adam Chabior w 1999 roku uzyskał tytuł magistra ekonomii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku rachunkowość i finanse. W tym samym roku zdobył Świadectwo Kwalifikacyjne Ministra Finansów uprawniająca do usługowego prowadzenie ksiąg rachunkowych. Ukończył liczne specjalistyczne kursy i szkoleń w zakresie księgowości, finansów, raportowania i prawa podatkowego w tym 6 (z 10) egzaminów na kandydatów na Biegłych Rewidentów.
Począwszy od 2003 roku przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w różnych formach prawnych. W szczególności zbudował własną markę „OFIZ” działającą w zakresie administracji funduszy inwestycyjnych i ubezpieczeniowych, portfeli i innych podmiotów rynku finansowego a następnie w 2014 roku z sukcesem wprowadził ją w skład międzynarodowej grupy VISTRA, w której obecnie pełni funkcję prezesa zarządu / dyrektora zarządzającego polskim oddziałem spółki. W ramach prowadzonej przez siebie działalności rozwinął i zarządza portfelem nieruchomości o znacznej wartości rynkowej. Brał udział w licznych projektach M&A. Współzałożyciel i wspólnik Domu Maklerskiego Q Securities S.A.
Uprzednio zdobywał doświadczenie w zarządzaniu: w latach 1999 – 2003 w PTE Zurich S.A. oraz TU Zurich S.A. (obecnie Generali Group) jako Członek Zarządu spółki dystrybucyjnej i zastępca głównego księgowego Towarzystw brał udział we wdrażaniu pierwszej reformy emerytalnej w Polsce, w latach 1994 – 1999 w agencji turystycznej Oasis Tours Sp. z o.o. jako główny księgowy / dyrektor finansowy współtworzył jednego z pierwszych touroperatorów na polskim rynku.
Od 2015 roku jest członkiem rady nadzorczej JT S.A., spółki działającej w sektorze budowy rurociągów technologicznych oraz obszarze energetyki gazowej, która w ostatnich latach współrealizowała strategiczne dla Polski projekty infrastrukturalne takie jak: Baltic Pipe, tłocznia gazu Odolanów czy gazociąg Polska – Litwa.
Michał Hulbój
CZŁONEK RADY NADZORCZEJ
Pan Michał Hulbój jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość. Posiada licencję maklera papierów wartościowych i uzyskał pozytywny wynik dwóch egzaminów w programie CFA. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako uczestnik szkolenia kadr menedżerskich w Banku Millennium, następnie jako analityk akcji w Millennium Domu Maklerskim, PTE PZU oraz AIG PTE.
W latach 2008 – 2010 pracował na stanowisku zarządzającego portfelem akcji w PTE PZU. Pod koniec 2010 roku został dyrektorem Zespołu Zarządzania Produktami Akcyjnymi w Skarbiec TFI.
Rok 2012 spędził w Erste Securities Polska na stanowisku dyrektora Departamentu Analiz. Od lutego 2013 roku objął stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora Biura Zarządzania Aktywami w Forum TFI. W latach 2014 – 2018 pełnił funkcję prezesa w Cresco Sp. z o.o. Zasiadał w Radach Nadzorczych następujących spółek: Develia S.A., Trakcja S.A., AB Kauno Tiltai, Nowa Gala S.A., Herkules S.A.
Obecnie zasiada w Radach Nadzorczych spółek: AC S.A., EMC Instytut Medyczny S.A., Libet S.A., Orzeł Biały S.A. oraz Onde S.A.
W Spółce funkcjonują w ramach Rady Nadzorczej Komitet Audytu oraz Komitet Nominacji i Wynagrodzeń.
Akcjonariat
Akcjonariusze DEVELIA S.A. posiadający powyżej 5% akcji Spółki.
Stan na 2024-05-16 (zgodnie z wiedzą posiadaną przez Emitenta).
Kapitał zakładowy: 452 280 199,00 zł
452 280 199
Liczba udziałów (szt.)- Otwarty Fundusz Emerytalny PZU „Złota Jesień”
- Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny
- Allianz Polska Otwarty Fundusz Emerytalny
- Generali Otwarty Fundusz Emerytalny
- PKO BP BANKOWY Otwarty Fundusz Emerytalny
- Inni akcjonariusze
Statuty i regulaminy
Pliki do pobrania:
Kariera
W DEVELII wartością są przede wszystkim ludzie. Wiemy, że zgrany i wyspecjalizowany zespół potrafi tworzyć rzeczy wyjątkowe.
Doceniamy talenty i inwestujemy w nie. Jako jeden z wiodących deweloperów w Polsce zapewniamy stabilne zatrudnienie z dużymi możliwościami rozwoju. Stwarzamy warunki do doskonalenia umiejętności w oparciu o najlepsze wzorce. Rozwijamy się dzięki ludziom, a oni rozwijają się dzięki nam.
Aktualności
Ruszyła przedsprzedaż i budowa II etapu osiedla Centralna...
Ruszyła przedsprzedaż i budowa kolejnego etapu Centralnej Vita .W projekcie zgodnym...
Zapraszamy na Dzień Otwarty warszawskiej inwestycji Next...
Już w najbliższą sobotę, 10 sierpnia, w godz. 9:00-13:00 serdecznie zachęcamy do:...
Wprowadziliśmy do oferty ostatni etap osiedla Słoneczne...
Rozpoczęliśmy przedsprzedaż ostatniego, XV etapu osiedla Słoneczne Miasteczko w...
Budynek E w VII etapie inwestycji Grzegórzecka 77 już...
Miło nam poinformować, że uzyskaliśmy pozwolenie na użytkowanie budynku E wchodzącego...
Rozpoczynamy sprzedaż II etapu Ogrodów Wojszyce...
Wprowadziliśmy do oferty kolejny etap bardzo atrakcyjnej inwestycji Ogrody Wojszyce,...
Oliwska Vita – II etap już w sprzedaży...
Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu sprzedaży II etapu Oliwska Vita, atrakcyjnego...
III etap Via Flora już w sprzedaż...
Z przyjemnością informujemy, że dostępne są już mieszkania w nowym, III etapie...
Augustowska Vita – rozpoczęcie budowy...
Na wrocławskich Maślicach ruszają prace budowlane w projekcie Augustowska Vita. W...
Administratorem danych osobowych jest DEVELIA S. A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. gen. Romualda Traugutta 45, 50-416 Wrocław, KRS: 0000253077. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu obsługi przesłanego zapytania w związku z interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Pozostałe informacje dostępne są w Polityce prywatności.
1 Dane osobowe osób wyrażających zgodę na otrzymywanie treści marketingowych są przetwarzane w celu przesyłania informacji dotyczących oferty Grupy DEVELIA lub jej partnerów biznesowych telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. Wyrażoną zgodę może Pani/Pan wycofać w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.