Plik cookie Google Analytics, używany do rozróżniania użytkowników na stronie.
Służy do śledzenia konwersji użytkowników w ramach kampanii reklamowych Google. Pomaga zrozumieć, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z reklamami, umożliwiając lepszą optymalizację i raportowanie efektywności kampanii.
Jest używany przez Google Analytics i przechowuje informacje dotyczące kampanii, takie jak identyfikator kampanii i źródło ruchu. Pomaga w śledzeniu efektywności kampanii reklamowych prowadzonych przez Google Ads, a także integruje te dane z raportami Google Analytics.
Służy do śledzenia konwersji z kampanii Google Ads, pomagając mierzyć skuteczność reklam i optymalizować kampanie marketingowe.
Plik cookie Google AdSense używany do śledzenia konwersji na stronach z reklamami.
Jest używany przez Microsoft Advertising (Bing Ads) do śledzenia sesji użytkownika, umożliwiając analizę i optymalizację kampanii reklamowych.
Plik cookie Microsoft Advertising, służący do śledzenia użytkowników w celach reklamowych.
Plik cookie związany z identyfikacją sesji lub użytkownika w systemie Yandex lub podobnym.
Służy do dynamicznej personalizacji treści lub śledzenia użytkowników w ramach systemu analitycznego lub reklamowego, takiego jak Yandex.
Jest używany do identyfikacji użytkownika lub sesji w systemie analitycznym lub reklamowym, takim jak Yandex.
Używany do śledzenia interakcji użytkowników na stronie, prawdopodobnie przez zewnętrzny system analityczny.
Jest związany z funkcjonowaniem narzędzi analitycznych lub reklamowych, takich jak Yandex, i może służyć do śledzenia interakcji użytkownika na stronie.
Jest używany do śledzenia parametrów UTM (źródła, medium, kampanii) w celu analizy skuteczności kampanii marketingowych w systemie Yandex lub podobnym.
Służy do identyfikacji sesji użytkownika lub użytkownika w systemie analitycznym lub reklamowym, takim jak Yandex.
Jest używany przez Yandex do przechowywania informacji o sesji użytkownika lub jego interakcjach z witryną, wspomagając analizę i personalizację treści.